Tuesday, May 17, 2011

Busy Monday

Yesterday went by so fast... I spent the day in the studio making these four Tilda necklace holders:
Nagyon gyorsan eltelt a tegnapi nap... Ez a négy Tilda ékszertartó készült:
(I think I'm done with them for a while...) 
(azt hiszem, elegem van belőlük egy darabig)

and putting together this little crazy quilt block to make a pouch for my phone:
és összeállítottam ezt a kis crazy quilt blokkot is, telefontok lesz ha nagy lesz:

It is still naked, waiting to be embellished on Thursday.
Még üres, csütörtökön díszítem majd.

There was no time left for the "improvising" hour I promised to treat myself to, but, hey, making the Tildas and starting the pouch was fun too :)
Az improvizációs órára, amit ígértem magamnak, már nem maradt idő, de azért jó kis nap volt :)


7 comments:

Szihaj said...

Szépek lettek az ékszertartóid, nálam azóta sem készült el egy sem :(
Mondd csak, jól olvasom, hogy van saját, külön bejáratú műhelyed? Csak nem vállalkozásba kezdtél? :))

Lee Albrecht said...

As tildas estão lindas.
Nossas horas passam muito rapido, trabalhamos e quando o dia termina vemos que precisamos de mais horas de trabalho.
Tenha uma santa semana!

unikat said...

Jaj, de édesek ezek a tildás ékszertartók. Annyira irigyellek,hogy ilyen sokoldalú vagy!

Pat Winter Gatherings said...

Those are really cute! Thanks for stopping by my blog and for the nice comment on my purse. I see you are now a crazy quilt addict! Yeah!
Smiles,Pat

EL RINCON DE CHELO said...

Preciosos trabajos, las maniquís te quedaron muy bonitas y el bloque tiene una pinta estupenda!!!!! besos

Chelo

Unknown said...

Ügyesek az ékszertartók! A crazy quilt-et izgatottan várom.

Bernadett said...

Csodasak.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...