Friday, July 30, 2010

Összefoglaló / Summary

Marcsi kérésére :)
At Marcsi's request :)




A fotók olyanok amilyenek, de már nem lesz időm fotózni, mert bebújtak a táskámba, hogy nagyon kedves emberkékhez költözzenek.
És most megyek szépülni, mert holnap Pestre megyek keresztszemes kiállítást látogatni!
The photos are not the best, but I won't be able to make other ones because they are already in my bag to move to some very nice people.
And now I'm off to make myself pretty, for tomorrow I'm going to Budapest, to the Annual Cross Stitch Exhibition!

Kellemes hétvégét, kedves Mindenki!
Have a lovely weekend, Everyone!




8 comments:

Mák said...

Nagyon szépek!

unikat said...

De jó így együtt látni őket!
Bámulatosan szépek!
Köszönöm, hogy a kedvemért együtt fotóztad őket.
Kellemes hétvégét!

Unknown said...

Köszi az összesítést!
Jó így látni őket. :)
Nekem a fölső képen a két jobb oldali a favorit.
Na meg a maradékos lilás... :)))

LAndi72 said...

Csodaszépek!!!

agnesordog said...

Képzeljétek, az alsó sorban a jobb szélső hozzám költözött azóta !
Köszönöm, nagy boldogság, hogy van ilyen finom gyönyörűség a birtokomban. Most látom, mi a különbség a selyem, és a taft szalag között.-- ÓRIÁSI :-)

Melinda said...

Álomszépek!:)
Nagyon ügyi vagy!!

Bakterno said...

Az összeset megnéztem! Mind csodálatos! Én még nem szántam el magam a szalag hímzésre! legfőképpen a lustaságom miatt! Nincs kedvem elmenni szalagot venni! Gyönyörűek a munkáid! Elcsábultam! Már megyek is és válogatok fonalakat az Én szívecskémhez!

SaraCreations said...

so beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...