Tuesday, July 27, 2010

Ahogy ígértem / As I Promissed

... mutatok még egy kis szívet:
... here is another little heart:





Sajnos a fotón nem látszik, de színátmenetes, Anchor 1301-el varrtam, amin nagyon kellemes halvány sárgás-zöldes-rózsaszínes árnyalatok váltakoznak.
Unfortunately the photograph doesn't show it, but I used Anchor 1301, with very nice light shades of yellow, green, pink.

Azt nem merem ígérni, hogy több nem lesz :D
I dare not promise that there won't be another one, or more :D



10 comments:

agnesordog said...

Oh 1301? olyan miért is nincs nekem? Én a 1355-sel szeretek nagyon varrni. Ez is gyönyörű !

Mánya said...

Köszi, Ági! Nekem meg 1355ösöm nincs :)

Unknown said...

Milyen egyszerű, és mégis milyen gyönyörűséges!!! :O

mannamari said...

Gyönyörű! És én látom a színátmeneteket is. :-)

unikat said...

Én is ismerem ezt a fonalat, így én is látni vélem a színátmeneteket. Visszakerestem a régebbi készítésed is, s gondolkodtam melyik is a legesleges. Ha egy kollázzsá szerkesztve mutatnád, talán el tudnám dönteni, de így mind a három. Vagy volt több is?
De annyira szépen választod ki a színeket a vászonhoz, hogy le a kalappal!

Bernadett said...

Csodaszep szinek,nagyon szep munka!Ne menj elvonokurara,hanem folytasd.:)

Mánya said...

Nagyon szépen köszönöm, lányok!
Marcsi, összesen 4 készült eddig, de csak egy lett összeállítva. Tervezek egy "összefoglalót" mikor mindet készre varrom :)

unikat said...

Később megtaláltam a negyediket is, mert visszajöttem újracsodálni a munkáid.
Nagyon várom majd a kollázsod!

Szihaj said...

Nagyon szépek lettek, nekem ő az abszolút kedvencem ebből a szériából :)))

zsófi said...

Most járok először nálad, ésmenten itt ragadtam,én is pont ezt a szivecskét kezdtem el tegnap:)
Mindegyik nagyon szép lett, de nekem ez a szívem csücske,gyönyörű.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...