Wednesday, June 2, 2010

Lady of the Mist n+1

Á, dehogy! Semmi matek, arra csak bambulni tudok :DDD Megy még Tündérkirálylány iskolába, majd akkor megnézem magam! De nem is erről van most szó, hanem arról, hogy megint elővettem ezt a hölgyeményt és bököm szorgalmasan, legalábbis megpróbálom. Január első napjaiban kezdtem el, aztán tavaszt hivogattam és sok minden mást elkövettem, ezért február 4.e óta rá sem néztem. Vagyis néztem, sőt meg is sétáltattam - madárlátta hölgy ez, kérem, ott volt a februári talin Budapesten.
Így nézett ki akkor:



Ma reggelre pedig ekkorára nőtt őméltósága zöld szoknyája:



Varrás közben kicsit bepánikoltam, látván a rengeteg üres helyet, ami a gyöngyök számára van fenntartva... Na, de mindent a maga idejében, először készüljön el a ruha, nyíljanak ki a rózsák, aztán gyöngyösödünk :)


4 comments:

Szihaj said...

Ha egyszer egy üzlet beindul, kérem szépen... :-DD Nagyot haladtál vele! A gyöngyöktől meg nem kell félni :)

Mánya said...

Igyekszem, várnak a többiek :)
Nem is a gyöngyöktől félek, találkoztunk mi már párszor, de nem ekkora óriási mennyiségben :D

Mák said...

:D:D:D:DHajrá hajrá!

Melinda said...

Csodásan alakul!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...