Friday, June 25, 2010

Angyalkás ABC / Angels' ABC

Nagyon kevéssel Sára születése előtt, 2008 szeptemberében találtam az akkori Susannában ezt az angyalkás abc-t és rögtön eldöntöttem (mint megannyi más kép esetében), hogy felhasználom ezt a kedves mintát és kivarrom Sára nevét.
I've found this angel abc pattern in the 2008 September issue of Italian Susanna magazine, shortly before Sára was born and I've immediately decided (just like in the case of so many other patterns), that I would most definitely use it to stitch her name.



Többször is a kezembe vettem az újságot, hogy na, majd most nekifogok, de mikor rájöttem, hogy nem tetszik az összkép az adott mintából, mindig félretettem. Az este viszont eljött az ideje. Letöltöttem egy tervező programot és nekiálltam, hogy "áttervezzem" az angyalkákat és a betűket. Egy-egy angyal más betűt kapott, vagy éppen átalakult kicsit. Még hozzá is adtam egy apróságot, azaz kettőt, picike pillangók formájában :) Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar fog menni. Nekem nagyon tetszik az eredmény :) Nektek?
I didn't like the way the original pattern looked like to spell Sára, so last night I finally downloaded a designer program and "redesigned" a bit the angels and the letters, some angels have been reassigned to different letters, some have been changed jut a little bit. Even added a small detail, two actually, in the person of two little butterflies :) I was surprised how fast it went and I really like the result :) How about you?


Alig várom, hogy elkezdjem varrni!
Can't wait to start stitching them!

Kellemes hétvégét Nektek!
Have a nice weekend, Everyone!




11 comments:

sample said...

ügyesen megoldottad ,hogy egyedi legyen a felírat.Gratula!
Ügyes ötlet volt.

Mák said...

Tök jó lett szerintem!Bár én egyet lehet megváltoztatnék..nem raknék két zöld ruhás tündért...de ez részlet kérdés..egyiknek a színét én megváltoztatnám...

Mánya said...

Köszönöm :)

Mákom, rózsaszín lovacskát sem akartál, mégis lett :DDD Zöld a kedvenc színünk ;D

agnesordog said...

Hú,hogy Te milyen nagyon ügyes vagy,- bár ezt már többször mondtam-- azt hiszem. Sokkal szebb így, mint a mintán. Jó munkát.

Kriszty said...

Jó lett. Érdemes volt átvariálni. Biztosan szeretni fogod.

Melinda said...

Nekem nagyon-nagyon tetszik!:) Ügyes vagy!:x

Hesztia said...

nagyon tetszik,tündériek!! :)..akarom mondani, izé... Angyaliak!!! :D

Bernadett said...

Nagyon szep lett a minta.:)

Luna (V.Fiona) said...

Huh! Nagyon ügyi vagy. ;)

Mák said...

:D:D:D:DNekünk nincs is rózsaszín lovacskánk!!!!Csak a kontúr lett rózsaszín de annyira elenyésző, hogynem is látszik:D:D:D

Laura E. (mbmprincessita) said...

Beautiful. Have you got the schema scanned? I adore this ABC but I can't find the magazine... Could you... please?

mbmprincessita@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...